Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Baby Boy

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Rabu, 13 Mac 2013

SaYa BuDaK BOTAK!!

hai..(hai kat sape pon tak tahu hihihi)
Balik dari opis semalam bergegas amik abam perkasa kat rumah babysitter..kalau petang-petang aktiviti memanjat tangga ke rumah babysitter my hubby yang panjat..pagi aku panjat,petang dia pulak panjat..ADIL KAN??hikhikhik

Ambik je abam dari rumah mak ngasuh dia,aku ajak laki aku ke saloon,bukan saloon pon sebenarnya tapi kedai gunting rambut india,hehee...bolehla,sebabnya si india tukang guning terer handle kepala budak buas time mengunting..

Balik kampung aritu tok ayah dia dah potong separuh jalan, tapi tak sempat potong sampai siap sebabnya tak duduk diam,lagipon pakai gunting je.. 
aaaa..kan tak siap nih..
Tapi sekarang budak ini sudah..BOTAK
syhhhh..saya tengah mengeram ni..
ensem tak saya??
Semakin hari semakin aktif ini budak,sampaikan penat nak melayan..dah la cepat merajuk kalau tak kasi apa yang dia nak..huhuhu.apa-apa pon IBU dan ABAH sayang ABAM tau..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan